Răspunsuri

2014-08-25T15:33:52+03:00
Facem o proporție simplă și aflăm masa celui de-al doilea corp: 
1,5 kg ... 6 cm
  m2    ... 1,8 cm => m2= (1,5*1,8)/6 = 0,45 kg. 
Deci masa celui de-al doilea corp este 0.45 kg.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T18:47:46+03:00
Fiind problema de fizica, sa o rezolvam ca la fizica!
F1=G1=k*Δl1=m1*g
F2=G2=k*Δl2=m2*g
Eliminam k si obtinem
m1/m2=Δl1/Δl2
m2=m1*Δl2/Δl1
Succes!
Faci si tu o inmultire si o impartire si afli rezultatul!
Aaa, ok am inteles.. rezultatul este 0.45 . Multumesc pentru ajutor ^.^
m2=1,5*1,8/6=0,45kg
Am inteles, multumesc ,inca o data ;;)
Cu mare placere!