Răspunsuri

2014-08-25T15:13:08+03:00
-litosfera
-atmosfera
-hidrosfera
-biosfera
-pedosfera
imi poti spune de care invelisuri sunt ?
adica al vietuitoarelor,de aer....
-Litosfera (din grecescul lithos=piatră şi sferă) este partea solidă de la exteriorul unei planete.
-Atmosfera-un invelis de aer
-Hidrosfera este invelisul de apa al Pamantului
-Biosfera(este reprezentata de vietuitoare)
-Pedosfera reprezinta invelisul de sol al Pamantului
ai copiat
am un manual de geografie bine realizat din timpul gimnaziului si liceului ....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T16:36:34+03:00
Atmosfera-invelisul de aer al Pamantului
Hidrosfera-invelisul de apa al Pamantului
Biosfera-vietuitoarele
Pedosfera-invelisul de sol al Pamantului
Litosfera-invelisul de piatra al Pamantului