Scrie 3 exemple de animale utile plantelor si 3 exemple de actiuni prin care aceste animale sunt utile plantelor.

2
albina-polenizeaza florile ;
ciocanitoare-curata copacii de daunatori [ doctorul copacilor ] ;
rama-fertilizeaza pamantul ;
Multumesc ;;)
Npk

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T15:09:30+03:00
1) Insectele zburatoare sunt utile pentru ca fac polenizarea.
2) Râmele sunt utile deoarece, afîneaya pamântul atunci când fac tunele.
3) Pasarile sunt utile pentru livada, deoarece mananca insecte daunatoare.
4) Ciocanitoarea apara copacii, manancând viermii acarieni.
 
9 4 9
2014-08-25T16:19:56+03:00
Albina-polenizeaza florile ;
ciocanitoare-curata copacii de daunatori [ doctorul copacilor ] ;
rama-fertilizeaza pamantul ;
8 4 8