Răspunsuri

2014-08-25T15:00:22+03:00
A) -9+|-4|+7= -9+4+7=2 b) |+7|-(-3)+|-1|=7+3+1=11 c) |-3+2|+(-10)=1-10=-9 d) -17+|-3-5+2|+(-11)= -17+6-11= -22
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T15:02:03+03:00
A) -9+|-4|+7=
-9+4+7=2

b) |+7|-(-3)+|-1|=
7+3+1=11

c) |-3+2|+(-10)=
|-1|-10=
1-10=-9

d)-17+|-3-5+2|+(-11)
-17+|-8+2|-11=
-17+|-6|-11=
-17+6-11=
-22

Modulul are rolul de a face numarul pozitiv
2 5 2