1.Ofera doua exemplde de substantive defective de singular si doua substantive defective de plural.Alcatuieste cu ele scurte enunturi!

2.Da exemplde de substantive colective:

primare:ex:card derivate:ex:bradet.

2

Răspunsuri

2014-08-25T14:13:06+03:00
1. Branza ou -sg Lapte- pl
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T14:22:16+03:00
1.defective de plural: soare, lapte
Soarele straluceste pe cel
Am cumparat un litru de lapte

defective de singular:ochelari ,zori
Alin a inceput sa poarte ochelari
M-am trezit in zori

2.primare:card,cireada ,stol
derivate: frunzis
1 5 1