Completeaza spatiile punctate cu raspunsul corect. a)Formele inverse ale verbelor sa ratacit si sa trezit sunt........... b)La persoana a III a, plural, modul indicativ, timpul perfect compus, verbul a cauta are forma....................................... c)La persoana I, numarul singural mod indicativ timp imperfect verbul a sti are forma......... d)Verbul subliniat in secventa Aici fara masina nu ai ce cauta are , la modul indicativ, timp perfect compus, persoana a II a nr singular, forma............. PLIZZZ

2

Răspunsuri

2014-08-25T14:00:18+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T14:04:34+03:00
A)Formele inverse ale verbelor sa ratacit si sa trezit sunt...ratacitu-sa  trezitu-sa........                   b)La persoana a III a, plural, modul indicativ, timpul perfect compus, verbul a cauta are forma.............au cautat..........................                                            
  c)La persoana I, numarul singural mod indicativ timp imperfect verbul a sti are forma...stiam......          d)Verbul subliniat in secventa Aici fara masina nu ai ce cauta are ,  la modul indicativ, timp perfect compus, persoana a II a nr singular, forma............negativa
2 5 2