Răspunsuri

2014-08-25T13:50:21+03:00
A+b+c=84
a+b=56
1)84-56=28(al treilea nr.)
2)28+10=38(al doilea nr)
3)38+28=66(suma ultimelor nr.)
4)84-66=18(primul nr.)

cu placere
ms dar nu ii pe intelesu uni copil de clasa intai
aaaa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T13:52:16+03:00
Notăm cele 3 numere cu a, b, c. 
Conform condiției știm că a+b+c=84 și mai știm că a+b= 56 și c=b-10.
Eu am ales să exprim pe a și c cu ajutorul lui b ca să ajung la o ecuație cu o singură necunoscută, deci: a=56-b, iar c=b-10.
Înlocuim în ecuația inițială și obținem: (56-b)+b+(b-10)=84
56-b+b+b-10=84
46+b=84
b=84-46
b=38
Deci a o să fie egal cu 56-38=18, iar c o să fie egal cu 38-10=28 


2 5 2