Răspunsuri

2014-08-25T13:22:39+03:00
(2x+3)+(2x+4)=56
2x+3+2x+4=56
4x+7=56
4x=8
x=2 
Dar pentur y nu mi-ai dat nici o condiție, îmi pare rău. :) 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T13:26:34+03:00
4x la puterea a doua+8x+6x+12=56
x(4x+14)=44
2(2x la puterea a doua+7x)=44
2x la puterea a doua+7x=22
x apartine {1,2,3}
x=1 atunci 9=22 fals
x=3 atunci 39=22 fals
x=2 atunci 22=22 inseamna ca x=2.
Nu il vad pe y din ecuatie.
2 5 2