Fetele unui cub din carton cu aria 0.24 m²trebuie trebuie acoperuta cu hartie colorata.este suficienta o coala de hartie dreptunghiulara cu densiunile de 60 cm si 45 cm ? ( se va decupa pt fiecare o bucata separata.)

2

Răspunsuri

2014-08-25T13:21:16+03:00
0,24mp inseamna 24hmp=2400cm patrati
In total sunt 6 fete deci 6*2400=14400cmp
60cm*45cm=2700cmp
Cum 2700cmp<14400cmp inseamna ca nu, nu e suficienta o astfel de coala.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T13:37:24+03:00
Fetele unui cub din carton cu aria 0.24 m²trebuie trebuie acoperuta cu hartie colorata.este suficienta o coala de hartie dreptunghiulara cu densiunile de 60 cm si 45 cm ? ( se va decupa pt fiecare o bucata separata.)

Aria cubului este 0,24 m
² = 2400 cm²
Cubul are 6 fete
Aria unei fete = 2400 / 6 = 400 cm²
Latura unei fete este = √400 = 20 cm
Daca desenam pe o coala 2 randuri de patrate cu cate 3 patrate pe rand, fiecare avand latura de 20 cm obtinem un dreptunghi cu latimea de 2 * 20 cm si lungimea de 3 * 20 cm.
L = 60 cm  si l = 40 cm
Acest dreptunghi poate fi decupat din "coala de hartie dreptunghiulara cu densiunile de 60 cm si 45 cm"

Concluzie:    Da, ste suficienta coala cu dimensiunile de 60 cm si 45 cm.



3 5 3