Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T13:14:25+03:00
Notăm cele 3 numere cu a, b, c. 
Se spune că a = (1/4)b și că b=(1/2)c, de asemenea știm că a+b+c=2145. 
Înlocuim În a+b+c=2145 necunoscutele  și obținem: (1/4)b+(1/2)c+c=2145. Mai înlocuim o dată b, și obținem o ecuație cu o singură necunoscută: (1/4)*(1/2)c+(1/2)c+c=2145. 
(1/8)c+(1/2)c+c = 2145
(5/8)c+c = 2145
(13/8)c = 2145
c = (2145*8)/13
c = 1320
De aici rezultă că b o să fie 1/2*1320 = 660, și că a o să fie 1/4*660 = 165. 
1 5 1
2014-08-25T13:33:20+03:00
Din pacate nu reusesc sa-l rezolv am inercat o jumatate de ora dar nu pot,imi pare foarte rau! In ce clasa esti?