Incearca sa fi tu insati cans vb cu cineva si daca asta nu ajuta imagineazati can vorbesti cu tine insati
multumesc
imagineazati ca esti in fata oglinzi si vb cu un prieten nu cu tn ,fii tu insati si nu te lua dupa parerile altora conteaza ceea ce esti nu ceea ce vor alti sa fii.

Răspunsuri

2014-08-25T12:48:50+03:00
Zambeste des,intra in contact cu alte persoane  mai des , sustineti parerile propri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T12:59:05+03:00


Pentru a fi mai dezimvolta trebuie sa ai mare incredere in tine, sa-ti susti toate spusele si parerile prin argumente credibile, sa fi sociabila, mereu cu zambetul pe buze, iar in momentul in care trebuie sa prezinti ceva in fata a mai multor oameni trebuie sa te gandesti doar la ce ai de facut, nu la faptul ca privirile oamenilor sunt atintite catre tine.

Sper ca te-am ajutat :)

2 5 2