Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T13:05:02+03:00


Cred ca traducerea in franceza este:

Aujourd'hui c'est un beau jour que je ferai tout ce que je peux penser.

Sper ca raspunsul meu sa fie correct si sa te fi ajutat! :)

cum de stii asa bine franceza?
Pai caut cuvintele in dictionar si alaturi de cunostintele mele in franceza reusesc cat de cat sa traduc corect propozitii, sa le alcatuiesc sau sa fac compuneri. Si imi place foarte mult limba franceza asa ca tot ce fac la aceasta limba fac cu drag. :)
si mie imi place franceza
2014-08-25T13:24:15+03:00
Aujourd'hui c'est un beau jour dans laquelle je ferai tout ce que je peux penser