Răspunsuri

2014-08-25T12:35:00+03:00
Formula lui Heron  A=  \sqrt{p(p-a)(p-b)(p-c)}

unde: p= semiperimetrul triunghiului(perimetrul impartit la 2),iar a,b,c sunt laturile triunghiului.
Recomandat este sa notezi laturile cu litera al carui unghi i se opune.
De exemplu,pe AB notezi cu c,pentru ca se opune unghiului C.
asta in cazul in care la scaderile din paranteza nu iti da vreun rezultat negativ
daca iti da asa,noteaza laturile cum iti convine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T12:47:43+03:00
A=√p(p-a)(p-b)(p-c)

p=(13+14+15)/2= 42/2= 21

A=√21* (21-13)(21-14)(21-15)

A=√3*7 * 8 * 7 * 6

A=7*4*3= 84
1 5 1