A×6+96=1005
a=?
va rog ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffooooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ajutatima!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T11:21:55+03:00
2014-08-25T11:21:59+03:00
A×6+96=1005

a=?

6a=1005-96
6a=909
a=909:6
a=151,5

sau daca vrei sub forma de fractie

a=909/6  simplificam prin 3
a=303/2