Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T09:02:13+03:00
2a+5b+6c=74=>5b=74-2a-6c=>5b=2(37-a-3c)=>b este par si cum b este numar prim=>b=2=> 2a+6c=64|:2=>a+3c=32=>a=32-3c>0=>3c<32 si cum c numar prim=>
c poate fi 2,3,5 sau 7
Pentru c=2=>a=32-6=26 care nu este numar prim.
Pentru c=3=>a=32-9=23 care  este numar prim.
Pentru c=5=>a=32-15=17 care  este numar prim.
Pentru c=7=>a=32-21=11 care  este numar prim.

In concluzie:
a=23,b=2,c=3
a=17,b=2,c=5
a=11,b=2,c=7.

5 4 5
2014-08-25T09:17:39+03:00

2a=nr.par     6c=nr.par       74 =nr.par  ⇒5b=nr.par  ⇒b=nr.par⇒   b=2

2a +6c =64     a+3c =32  ⇒  c = (32-a)/3  ⇒ 3 divide   ⇒   a=5, 8,11, 14,17,20,23,26,29, sunt nr. prime 5,11, 17,23,29   ⇒ c = 9, 5, 3, 1     9≠nr.prim⇒ c=5,3.1 ⇒ a =11,17,23,29

Răspuns: a=11   b=2    c=7

                a=17   b=2     c=5

               a= 23   b=2    c= 3

               a=29    b=2    c=1



1 nu este numar prim.
care sunt divizorii lui 1 ?
Prin definitie, 1 nu este numar prim. http://ro.wikipedia.org/wiki/Num%C4%83r_prim
atunci, elimina varianta cu 1