Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-25T00:04:26+03:00
Verbul 'a rage' nu se foloseste la modurile supin, participiu si la impurile care sunt formate cu ajutorul participiului, incluzand si perfectul compus.
1 5 1
2014-08-25T00:06:30+03:00
 pentru că  verbul a rage nu se foloseste niciodata la participiu, timpul perfect compus nu exista. insa, daca insisti sa-ti faci o idee cu un participiu comun al vb ' a rage ' cu ' rade'  s-ar rezulta un timp perfect compus comun, care pentru verbul 'a rage' nu este intocmai corect  : 
eu am ras 
tu ai ras 
el a ras 
noi am ras 
voi ati ras 
ei/ele au ras.