Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-24T21:43:29+03:00
Numarul 8 este divizor al numerelor 16, 32, 40,48,56, 64,72
30
5. Determinati numarul divizorilor urmaroarelor numere naturale: a)120 model:se descompunenumarul 120 in produs de puteri de factori primi si seobtine 120 egal cu doi la a trea x trei lla antaia x cinci la antaia. Numaryu
Scz nu am crut sa trimit
Cum se descompune72 in produs de puteri de factoriprimi si se obtine
Ma mai poti ajuta?
2014-08-24T21:59:18+03:00
 16, 32, 40,48,56, 64,72
Ms foarte mult
Numarul divizorilor numarului 24 este egal cu .....