1.Un copil cumpara o inghetata de capsuni; 2.Un bunic de-al meu ma invata lucruri minunate; 3. Ionel are niste parinti fantastici
Pe camp alerga un copil .
Mereu bunicul meu imi spunea povesti si impreuna ne jucam
Am niste parinti extraordinari.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-24T16:02:56+03:00
Sora mea a nascut un copil sanatos.
Eu am cel mai bun bunic din lume .
Am fost la mare cu doua perechi de parinti.
Sper ca te am ajutat
2 5 2
2014-08-24T16:03:07+03:00
Un copil a câștigat o carte la un concurs 

Al meu bunic inca munceste la varsta lui 

El are niste parinti foarte severi  
2 2 2