Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-24T15:47:10+03:00
De la 1-60 s-a folosit de ... 7 ori  (6,16,26,36,46,56,60)

de la 61 la 69 s-a folosit de ... 10 ori (61,62,63,64,65,66,67,68,69)

de la 70 la 160 s-a folosit de ... 10 ori (76;86;96;106;116;126;136;146;156;160)

de la 161 la 169 s-a folosit de ... 10 ori (161;162....165,166,167,168,169)

de la 170 la 189 s-a folosit de ... 2 ori (176; 186)

in total cifra 6 s-a folosit de 7+10+10+10+2=39 ori

2014-08-24T18:26:32+03:00
Numerotarea pag.6,16,26,36,46,56,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,76,86,96,106,116,126,136,146,156,16*,161,162,163,164,165,166,167,168,169,176,186=de 39 ori