Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-24T14:21:19+03:00
Figuri de stil: personificari: Norul tipa,Marea latra
                   epitete:schelete de piatra, castelul trist si mare,fata pala,aur bland,stele albastre, vis rebel,pietre seci 
                   inversiune:Lungi ecouri
Imagini vizuale:vezi lumina matinala,printre stanci,castelul mare
Imagini auditive:lungi ecouri,plioscaind de stanci.
2 5 2
2014-08-24T14:37:09+03:00
Imagini vizuale:stele albastre,fata pala

Imagini auditive:norul latra

Imagini dinamice:sfarama lumile