Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T15:54:00+02:00
In prima zi cheltuieste 40% deci calculezi 40% din 900:
900* 40/100=360
in a doua zi i-a mai ramas bani 900-360=540
si cheltuie 10% din ei:
540*10/100=54
si i-a mai ramas 540-54=486 de lei
2 5 2
2014-02-11T15:56:29+02:00
In prima zi cheltuieste 40% deci calculezi 40% din 900:
900* 40/100=360
in a doua zi i-a mai ramas bani 900-360=540
si cheltuie 10% din ei: 
540*10/100=54
si i-a mai ramas 540-54=486 de lei