Hei,am o intrebare si as vrea un raspuns foarte bun..Am 16 ani,am ramas de 2 ori in clasa a7'a prima oara din prostia anturajului iar a2'a oara din niste probleme in familie iar acum iar s-a repetat chestia... insa am primit o sansa ca sa trec la toate materiile ,materiile fiind neincheiate si eu afland mai tarziu de chestia asta am trecut pe la scoala si am vazut un tabel iar eu nu am fost trecut la repetenti. Saptamana care vine incepand de maine (Luni) ma voi duce sa dau niste examene iar primul va fi la lb.Romana..repetand si azi la lb.Romana intrebarea este : Ce chestii de baza ar trebui sa le stiu pentru examen? Ca sa fiu totusi linistit.. Tot ce am invatat si ar fi cam asa: Balada,partile de vorbire,doua loturi,subiect,atribut,complement,predicat,interjectia , ce ar mai trebui sa tin minte

2

Răspunsuri

2014-08-24T13:59:00+03:00
Verbele,cazurile,cum se face un rezumat o compunere  modurile verbelor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-24T14:07:22+03:00
Toate partile de vorbire pe care le-ai invatat, trebuie sa le stii bine, 2 loturi nu cred ca e chiar necesar, dar trebuie sa stii sa te exprimi, oral. Ar mai putea fi schita, dar cred ca o stii, si ia de la capat si genul liric, respectiv genul epic. 
1 5 1