Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T15:50:00+02:00
Fractia 2/5 este subunitara  deci nu avem nici un intreg pe care sa il putem scoate. Observam prin simplul fapt ca 2/5 = 0.4. Avem parte intreaga la acest numar ? Nu, doar o parte fractionara de 0.4, deci fractia ta ramane asa, nu mai ai ce sa ii faci. Succes !

3 5 3
2014-02-11T15:55:50+02:00

Imparti 2/5=0,4 si nu mai ai ce sa-i faci . 
1 2 1