Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-24T11:17:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pret initial -> 345 lei 
pret dupa reducere = 354 - 15%din 345 = 345 -  51,75 = 293,25lei
2 5 2
2014-08-24T11:34:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
345- \ pretul \ initial \\ \\ 15\%  \ din \ 345= \frac{15}{100} * 345= \frac{3}{20} *345 =  \frac{3*69}{4}=51,75 - \ reducerea  \\ \\ 345 -51,75 = \boxed{293,25 \ noul \ pret }
1 5 1