Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-24T10:53:29+03:00
Fram ,Otto, puiul de urs, angajatii de la circ, ursii,baiatul si mama lui intalniti in tinuturile polare,Egon, publicul de la circ, omul care l-a vandut pe 10 sticle de rom.
Ideea principala: Fram,ursul polar, nu putea incepe spectacolul.
2014-08-24T11:51:09+03:00
Personaje: Fram, Puiul de uras, Ursii intalniti in tinuturile polare,Angajatii de la circ,Egon,Otto,Baiatul intalnit in tinuturile polare, Mama lui, Omul care l-a vandut pe 10 sticle de rom , Piblicul de circ.