Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-24T10:30:22+03:00
| 3-2√2 | + |3 -2√3 |+2√2=

= 3 -2√2 -3+2√3 +2√2=

=3-3 +2√3 = 2√3
1 5 1
2014-08-24T10:38:01+03:00
|3- 2 radical din 2|+|3-2 radical din 3|+2 radical din 2
primul modul este pozitiv si va ramane la fel
al doilea modul este negativ =>(2 radical din 3-3)
=> (3 - 2 radical din 2)+(2 radical din 3-3)+2 radical din 2
     3-2 radical din 2+ 2 radical din 3- 3 + 2 radical din 2
     3+2 radical din 3-3=  2 radical din 3
1 5 1