Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T22:32:11+03:00
I-am oprit mana cand incerca sa-mi dea o palma
nu cred ca e bine
i =eu, slapped=a palmui, his =a lui, hand=mana, from =pentru , my =a mea, face=fata, se adapteaza in functie de context, nu poti sa traduci mot-a-mot cuvant cu cuvant propozitia pentru ca n-ar avea sens
aha , multumesc <3
cu placere ;)
  • Utilizator Brainly
2014-08-23T22:36:03+03:00