1. Suma a doua numere naturale este egal cu produsul lor.Care sunt numerele
2. Scrieti 5 multipli ai lui 5 mai mari decat 50.
3. Suma a doua numere naturale este 350.Aflati numerele stiind ca unul este cu 10 mai mic decat dublu celuilalt.

P.S. Stiu ca sunt 3 probleme,dar vreau sa strang mai multe puncte.

2

Răspunsuri

2014-08-23T21:31:01+03:00
1) 2*2=4
   2+2=4
2)55,60,65,70,75.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T21:34:27+03:00
1)2 si 2 
2) 55 60 65 70 75 
3) x+y=350
x=2y-10
2y-10+y=350
3y=360
y=360/3
y=120
x=2×120-10=230