Baltagul , Nicoara Potcoava , Florin scrie un roman
baltagul e cam greoi si eu am ncercat sa il citesc dar nu prea am inteles multe.iti recomand sa il citesti peste 1 an 2
pardon incercat

Răspunsuri

2014-08-23T21:42:17+03:00
Jane Eyre de Charlotte Bronte
Singur pe lume de Hector Malot
Planul de rezerva

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T22:00:03+03:00
Ion, padurea spanzuratilor, enigma otiliei.
Thx :)
Enigma Otiliei nu-i pentru clasa a 7 a
Si nici celelalte...uite..poti citi Amintiri din copilarie,Popa Tanda,Momente si schite,Singur pe lume