Putin ajutor? :D
Transformati:
In m: 13 km ; 0,4 hm ; 25 cm ; 13.987 mm ;
In km: 7236 m ; 12,98 dam; 323 dm ;
In m²: 45000 cm² ; 12 ha ; 3463 mm² ; 23,59 dam² ;
In m³: 3162,5 dm³ ; 560 cm³ ; 8,16 km ³ ;
In l: 14 dm³ ; 1,3 m³ ; 1,4 dal ; 25,1 cl ;
In kg: 14 q ; 129,1 g ; 14 hg ; 2,5 t ;

2

Răspunsuri

2014-08-23T21:46:15+03:00
13km=13000m                                           7236m=7,236km
0,4hm=40m                                                12,98dam=0,1298km
25cm=0,25m                                              323dm=0,0323km
13.987mm=0,013987m

45000cm²=4,5m²
12ha=120000m²
3463mm²=0,003463m

²
23,59dam²=2359m²
3162,5dm³=3,1625m³
560cm³=0,000560m³
8,16km³=8160000000m³
14dm³=14l
1,3m³=1300l
1,4dal=14l
25,1cl=0,251l
14q=1400kg
129,1g=0,1291kg
14hg=1,4kg
2,5t=2500kg
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T21:46:34+03:00
A)13km=13000m ; 0,4hm=40m ; 25 cm=0,25 m ; 13987mm=13,987m
b)7236m=7,236 km ; 12,98 dam=0,1298 km ; 323 dm=0,0323 km sau 323*10⁻⁴ km
c)45000 cm²=450 dm² = 4,5 m²
   1 ha= 10.000m² => 12 ha=12.000m²
   3463 mm²=34,63 cm²=0,3463 dm²=0,003463 m² sau 3463* 10⁻⁶ m²
   23,59 dam²=2359 m²
d)3162,5 dm³=3,1625 m³
    560 cm³=0,560 dm³=0,000560 m³ sau 560*10⁻⁶ m³
    8,16 km³=8160 hm³=8.160.000 dam³=8.160.000.000 m³ sau 816*10⁷ m³
e)14 dm³=14 l
    1,3 m³=1300 dm³=1300 l
    1,4 dal=14 l
     25,1 cl=2,51 dl=0,251 l
f) 14 q=1400 kg (1q=100 kg)
   129,1 g= 12,91 dag= 1,291 hg= 0,1291 kg
   14 hg=1,4 kg
   2,5 t=2500 kg
3 5 3