Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T20:55:10+03:00
Congratulate sb on smt - a felicita pe cineva pentru ceva.
"on" se traduce tot "pentru", ca si for...

Directorul (care apropo, directorul de scoala este principal, nu director) a felicitat absolventii de liceu pentru....
Mulțumesc mult! :) și sa dar ce înseamnă e.g.
si daca tot spuneai de propoz facuta de tine: directorul de scoala este principal, deci corect ar fi: The principal congratulated the highschool graduates on...
inseamna for example, de exemplu
Da, am înțeles și ăsta, Mersi
Ok
2014-08-23T21:04:58+03:00
Salut. E o mare diferenta intre on si for.
On= Pe
For= Pentru
Director congratulate highschool graduated on ...
:)))) crezi ca ai lămurit
crezi ca ai lămurit ceva?
Ti-am spus ca e o diferenta intre on si for ;)