Formeaza cuvinte noi pornind de la cuvantul "padure": (minim 4 cuvinte)
ex:padurice,padurar....

2
Despadurire, despadurit, padurari, impadurit, paduresc, padurean, padurice,padurar :)
padurar , padurice , a impaduri , impadurit , impaduriti, padurean, paduresc
reimpadurire

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T19:57:31+03:00
Padure -> paduros, impadurit, impadurire, despadurire. a impaduri
9 4 9
2014-08-23T20:01:22+03:00
Impadurit,padurari,reimpadurire.
astea sunt toate,poti sa le pui la pluralpe cele care le-ai mai spus.
9 3 9