Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T19:11:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
38+38x(11xb-305:5)=228
38+38x(11xb-61)=228
38+418xb-2318=228
418xb=228-38+2318
418xb=190+2318
418xb=2508
b=2508:418
b=6
succes

2 5 2
2014-08-23T19:15:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
38+38*(11b-61) =228   \ inmultit \ cu \ 5 \ si \ impartit \ cu \ 5 \ nu\ se \mai \ scrie \ \\ \\ 38*(11b-61)=228-38 \\ \\ 38*(11b-61)=190 \\ \\ 11b-61=190:38 \\  \\ 11b-61= 5 \\  \\11b=5+61 \\ \\ 11b=66 \\ \\ \boxed{x=\frac{66}{11}= 6}
1 5 1