Răspunsuri

2014-08-23T18:46:52+03:00
              Clasa mea.....
  Pai sa incepem cu inceptul......era o toamna friguroasa cand am intrat pe poarta scolii tinand-o strans de mana pe mama.A inceput festivitatea si am intrat in clasa acolo era profesorul nostru pe nume Daniel si colegii mei.In incaperea aceea erau multe flori si o mica biblioteca plina cu carti.Acolo am intalnit pe cel mai bun prieten al meu adica Andi si am reusit sa invat pentru a lua locul I.Clasa mea este una foarte frumoasa si nu o s-o uit niciodata.
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T18:52:16+03:00
                Clasa mea
Trezindu-ma de dimineata, imi luam ghiozdanul pentru a ma indrepta spre scoala.
Maria a venit acasa la mine deoarece in fiecare dimineata noi doua, bune prietene mergem impreuna la scoala. Ajungand l-am intalnit si pe Marian langa poarta scolii.
Am intrat in clasa mea. Prima ora aveam matematica. Mi-am pregatit cartile pe masa. Si incetul cu incetul ora se terminase, suna clopotelul pentru pauza. Am iesit afara in pauza cu Maria si prietenii mei si ne-am distrat foarte tare. 
4 4 4