Răspunsuri

2014-08-23T18:11:25+03:00
Pt draga mea prietena  ............ draga mea prietena cu ocazia zilei tele de nastere , daca nu ma insel 23 august sa nu uitam implinirea varstei de 15 ani vreau sa te felicit si sa-ti urez un sincer si calduros „La multi ani!„
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T19:06:14+03:00
                      Draga tata
Iti urez la multi ani pentru implinirea varstei de 40 de ani .Astazi 23.08.2014 o sa-ti fac un minunat cadou impreuna cu inca 2 membrii ai familiei noastre.