Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T17:54:20+03:00
P=4l
l=5 cm
din unul din triunghiurile formate de cele 2 diagonale si o latura avem 
ΔAOB
AB²=BO²+AO²
25=9+AO²
AO=√16=4 cm
d1=6 cm
d2=8 cm
A=d1.d2/2=6.8/2=24 cm²

2 5 2
2014-08-23T18:00:44+03:00
Rombul are laturile egale
perimetru inseamna suma laturilor
deci, latura rombului este P/4=20/4=5
diagonalele rombului se injumatatesc si sunt perpendiculare
deci, diagonalele formeaza in romb 4 Δ dreptunghice congruente
intri intr-unul din Δ alea dreptunghice si aplici teorema lui aPitagora
vei avea ipotenuzza =5 si o cateta =3
cateta²=5²-3²
cateta²=16
cateta=4
aceasta cateta este jumatate di cealalta diagonala, deci rombul are o diagonala de 6 si una de 8
A=diagonala1*diagonala2/2
A=6*8/2
A=24

1 5 1