Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T17:35:43+03:00
Paralelogram cu diagonalele congruente si perpendiculare este patrat. In concluzie, m(<DAC)=45 grade deoarece triunghiul ADC este dreptunghic isoscel.
7 5 7
2014-08-23T17:41:00+03:00
Paralelogramul cu diagonalele perpendiculare este romb.
paralelogramul cu diagonalele congruente este dreptunghi.
figura care indeplineste si proprietatile rombului si ale dreptunghiului este PATRATUL.
atunci∧DAC=45*(A)
2 3 2