Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T17:26:10+03:00
1=1^2 \\ 4=2^2 \\ 9=3^2 \\ 16=4^2 \\ 25=5^2 \\ 36=6^2 \\ 49=7^2 \\ 64=8^2 \\ 81=9^2 \\ 100=10^2
1 la patrat=1
2 la patrat=4
3 la patrat=9
4 la patrat=16
5 la patrat=25
6 la patrat=36
7 la patrat=49
8 la patrat=64
9 la patrat=81
10 la patrat=100
1

4

9

16

25

36

49

64

81

100
2014-08-23T17:26:23+03:00
Patratele perfecte pana la 100 sunt 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100
3 4 3