Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-23T16:53:15+03:00
T.   I______I+32+1
M.  I______I+32
F.   I______I

Suma este 113 .
 113-65=48 ( suma partilor egale )
 48:3=16 ani ( fiica )
 16+32=48 ani ( mama )
 16+33=49 ani ( tata )

Verificare : 49+48+16=113

================================================================


 
1 5 1
2014-08-23T16:54:43+03:00

t+m+f =113      t = m + 1              f = m-32      ⇒ (m+1) + m + (m-32) = 113

m+1+m+ m-32 = 113      3m - 31=  113    3m= 144  ⇒  m = 48 ani   t=49ani   f=16 ani

1 1 1