Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T16:46:43+03:00


1 Gandeste-te la subiectul poeziei

2 Imagineaza-ti cum ai vrea sa fie poezia ta

3 Gaseste expresii frumoase care sa se potriveasca cu poezia

4 Gaseste cat mai multe asocieri de cuvinte care sa rimeze

5 Da-I un titlu potrivit

Si cel mai importan da-I frau liber imaginatiei tale si stai intr-un loc linistit cand scrii poezia
mersi
2014-08-23T16:50:57+03:00
Concentreazate pe subiect,folosestete de cuvintele date daca ai daca nu cauta niste expresii in alte poezii,inspira-te,da titlu poeziei,gandestete la cate strofe vrei sa aiba poezia ta ,despre ce vrei sa fie poezia ta. Sper ca te-am ajutat!!