Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T16:32:17+03:00
Linia de dialog are rolul de a marca replica unei persoane/personaj.
Semnul exclamarii are rolul de a marca  o propozitie exclamatica.
13 4 13
Linia de dialog marcheaza inceputul vorbirii directe a unei persoane, si semnul exclamari marcheaza propozitia exclamativa.
2014-08-23T16:33:15+03:00
Linia de dialog marcheaza inceputul vorbirii directe a unei persoane, a unui personaj etc.
Semnul exclamarii marcheaza grafic o propozitie exclamativa. In acest caz, este pus dupa  substantive in vocativ.
13 4 13