Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T16:24:17+03:00
  • Utilizator Brainly
2014-08-23T16:25:45+03:00
A+b+c=189
a:b=3 rest 4⇒a=3b+4
b:c=3 rest 4⇒b=3c+4


a.I____I____I____I____I____I____I____I____I____I+12+4
b.I____I____I____I+4
c.I____I

Suma este 189 . Aflam suma partilor egale .
 189-20=169 ( suma partilor egale )

Acum ne-au ramas 13 segmente sau parti egale deci putem sa aflam o parte egala .
 169:13=13 ( numarul c )
 13x3+4=43 ( numarul b )
 13x9+16=133 ( numarul a )

Verificare : 133+43+13=189