Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T15:26:33+03:00
X-suma initiala

1/4 din x= 1/4 * x=  x/4 -prima data

x-x/4=  (4x-x)/4=  3x/4 -restul 

1/6 din 3x/4=  1/6 * 3x/4= 1/2 *x/4= x/8 -a doua oara

3x/4- x/8= (6x-x)/8=  5x/8- noul rest 

1/3 din 5x/8 +120 = 1/3 * 5x/8= 5x/24 +120  -a treia oara

5x/8 -5x/24 -120= (15x-5x-2880)/24= (10x-2880)/24 -noul nou rest

(10x-2880)/24=600

10x-2880=600*24

10x-2880=14400

10x=14400+2880

10x=17280

x=1728
2 5 2
2014-08-23T15:40:45+03:00
Notam: x=suma de bani de la inceput
           
x- \frac{1}{4} =y
y- \frac{1}{6} =z
z- \frac{1}{3} =a
a-120=600

a=600+120
a=720

z- \frac{1}{3} =720
z=720+ \frac{1}{3}
z= \frac{2161}{3}

y- \frac{1}{6} = \frac{2161}{3}
y= \frac{1}{6} + \frac{2161}{3}
y= \frac{4323}{6}

x- \frac{1}{4} = \frac{4323}{6}
x= \frac{4323}{6} + \frac{1}{4}
x=720 \frac{1}{2}



1 5 1