Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T13:42:37+03:00
A)  rest 1, pentru ca 2005 este impar
b) rest 0,  deoarece 2005 este divizibil cu 5
c) rest 5,  deoarece ultima cifra a lui 2005, este 5


14 3 14
Ajutati-ma si pe mine http://brainly.ro/tema/143672
Florinpanait66, vreau sa intru sa rezolv dar nu am acces pentru ca a raspuns cineva si altcineva editeaza. Daca nu reusesc iti raspund la comentarieu.
Am rezolvat.
2014-08-23T13:46:21+03:00