O firma de apa minerala a imbuteliat intr-o ora 960 de l de apa minerala in bidoane de 2l.
cate bidoane au fost folosite?
daca un bidon cu apa costa 4 lei,cati lei s-au incasat pe cantitatea imbuteliata intr-o ora?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T12:17:50+03:00
960:2=480 de bidoane au fost folosite

480*4= 1920 lei s-au incasat
960:2=480 (au fost folosite 480 de bidoane)
480*4=1920 (sa-u incasat 1920 lei
2014-08-23T14:49:44+03:00
Pai vine asa :
960 : 2 = 480 de bidoane 
480 de bidoane * 4 lei = 1920 lei