Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T10:21:25+03:00
Primavara  eu si sora  mea culegem flori de pe campie.
Cel  mai puternic soare si mai vremea frumoasa  este in  timpul  verii.
Toamna o ajut pe bunica la culesul recoltei.
Iarna cu totii ne incalzim la focul sobei .
1 5 1
2014-08-23T10:21:47+03:00
Primavara, ies ghioveii.
Vara, mergem la plaja.
Toamna, este ploioasa.
Iarna, este zapada si ne dam cu sania.