Suma a trei numere naturale este 486. Impartind al doilea numar la primul, se obtine catul 3 si restul 18.Impartind al treilea numar la cel de-al doilea, se obtine catul 2 si restul 12. Sa se afle numerele.

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-23T01:26:19+03:00
A+b+c=486
b:a=3 rest 18⇒b=3a+18
c:b=2 rest 12⇒c=2b+12 

 c=2(3a+18)+12=> c= 6a+36+12
c=6a+48

a+3a+18+6a+48=486
10a+66=486
10a=486-66
10a=420
a=420:10
a=42

b=3x42+18
b=144

c=6x42+48
c=300

Verificare : 42+144+300=486


3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-23T01:54:38+03:00