Am primit tema de vacanta un caiet cu numele JURNAL DE VACANTA!
Cate sunete si litere au urmatoarele cuvinte:
VEGHEAZA
SPICELE
LUCEAFARUL

Va multumesc!

2
vegheaza= 3 sunete si 6 litere
spicele=3 sunete si 6 litere , luceafarul=4 sunete si 9 litere
poate vrei sa spui 3 silabe nu 3 sunete
n-are cum ?
poi nu spune cate silabe are ..spune cate litere si cate sunete ....!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T21:11:30+03:00
Vegheaza=8litere,6sunete
spicele=7litere,7sunete
luceafarul=10litere,9sunete
2 5 2
2014-08-22T21:12:24+03:00
Vegheaza=8litere si 6sunete
Spicele=7litere si 7sunete
Luceafarul=10litere si 9sunete
1 5 1