Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T19:02:55+03:00
Doi prieteni care tocmai ieseau de la scoala discutau despre desenul lor preferat Viata cu Louie.
-Mihai,ai vazut episodul de aseara cu Louie?
-Da l-am vazut,cum as fi putut sa il pierd.
-Si,cum ti s-a parut?
-Haha,tatalui lui Louie,e super amuzant.
-Da,desi el a aparut putin pe parcursul episodului,mai mult l-au aratat pe Louie in tabara.Ai vazut cum il chinuiau tipii aia?
-Daaaa,mai ales faza in care se jucau cu slipul lui sau cand il tarau prin nisip.
-Da au fost interesante momentele alea,dar mesajul episodului in sine a fost cel mai important.
-Da au folosit ca model "prietenia"  lui Louie cu Glen care s-au inteles numai in momentele acelea nefericite ca in rest nici nu se puteau suporta.
-Stiu ai vazut cum se comporta Glen atunci cand s-au pierdut,dar pacat ca apoi a redevenit cel de dinainte.
-Ma rog,dar Louie in ciuda comportamentului sau absurd din final,stia ca Glen are sentimente si ca are si el temerile lui.
-Exact,exact.Chiar a fost un episod interesant si ma bucur ca este desenul nostru preferat.Hai ca am ajuns acasa vorbim maine.
-OK.Paaa.Vorbim maineee.
-Paaaa
2014-08-22T19:04:49+03:00
-Buna!
-Buna!
-Te-ai uitat aseara la "Gemenii misterelor"?
-Da! 
-Ti-a placut?
-Da! Dar, m-am uitat si pe net la inca 2 episoade. Este foarte interesant.
-Da stiu! As vrea sa imi iau si o caseta.
-Da? 
-Da
-Sa mi-o dai si mie.
-Daca vrei ne putem uita in seara asta la mine acasa.
-Ok!
-Sa mergem!