Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T19:26:15+03:00
-Buna!
-Ce? Cine a vorbit?
-Eu!
-Care eu?
-Eu aici sus.....deasupra ta.
-Aa..! Cine esti?
-O picatura de ploie batuta de vant.
-Ce vrei?
-Vreau doar sa nu ma lasi sa cad. Sunt atat de fragila....
-Mmm... Nu stiu ce sa zic....Am treaba: am de udat florile, iarba etc.
-Dar, te rog frumos! Ti-ar prinde bine sa mai socializezi cu cineva.
-Bine, bine!
-Hai sa ne jucam ceva!
-Ai spus ca doar o sa vorbim. Ti-am spus am treaba.
-Bine atunci....am sa plec si am sa mor din vina ta. Pa!
-Stai! Hai sa ne jucam ceva. 
-Serios? Ieeiii.
Acestia se jucara toata ziua fara incetare si norul uitase de treaba lui, astfel devenisera cei mai buni prieteni.
4 5 4
2014-08-22T19:31:52+03:00
-Alo ?aici sunt. -Cine vorbeşte? -Sunt norul din care vei cădea. -A tu erai?! -Da. -De ce zici că voi cădea nu înţeleg? -Pt că vă începe ploaia.Dar nu vei fi singura picătură. -Voi cădea cu suratele mele.Îţi mulţumesc! -Pa -Pa